luni, 18 mai 2009

Stupid thing

22:07 alta zi.
22:08 ma gandesc ce sa mai scriu aici pt k nu am mai postat de cateva zile si nu vreau ca blogul meu sa devina monoton. se apropie vacanta de vara. urasc vara. cald, soare, canicula, transpiratie (yach) autobuze extra-supe-ultra-mega-giga incalzite
22:09 si oameni care nu au auzit inca de apa, sapun si deodorant. dasta urasc eu vara.
22:10 hehe pepsi twist:X lalalalalala e pe mess?. este. il bag in seama?...il bag..imi raspunde?....sa vedem......w8...w8...w8..a raspuns..are treaba..la drq cu treaba masii.....:-l
22:11 deja m-am plictisit. am terminat paharul de pepsi. acu c sa mai fac?..dau drumul la muzica. ce melodie, ce melodie?...asta...bun....
22:14 s-a terminaaat...pfff..m-am plictisit si de muzica. se vede luna?..nu se vede...a fugit...najpa.
22:15 maine....ore aiurea. boca. (doamne imbolnaveste-o) ....
22:16 de ajuns. 9 minute de gandire. creierul se supraincalzeste. de ajuns.
22:17 chiar 10 minute :O noapte buna:):):)

Un comentariu:

  1. hai fata ca vara e foarte tare. mare, soare, plimbari pe faleza, inot fara grija k racesti, party-uri, cocketail-uri, iubirea de vara nu se potriveste cu cea din timpu scolii.
    si daca autobuzele sunt atat de imputzitze cum bine stim cu totii k sunt, apeleaza la 9444, sau alta companie de taxi-uri. acolo nu pute nimeni, sau dak pute soferu makr nu e inghesuiala :))

    RăspundețiȘtergere