miercuri, 2 septembrie 2009

Vine toamna.

Salut!

Ma gandeam ca mai sunt decat foarte putine zile de vacanta...mai exact doar o saptamana jumatate. Se termina vara si nu imi pare rau, fiindca sunt multi care stiu ca detest anotimpul asta cel mai mult.

Vacanta a trecut exact asa cum ma asteptam..multa plictiseala..foarte cald...un bronz care s-a dus la fel de repede cum l-am si capatat, foarte putine iesiri pentru ca toata lumea era plecata.

Si vine toamna. Si vin si ploile, si Bucurestiul o sa fie iar aramiu, si ud, si toata lumea o sa fie posomorata din cauza noului an scolar...

Numai eu o sa fiu in al noualea cer. Fiindca iubesc ploaia, Bucurestiul aramiu, si umezeala, si imi pare bine ca incepe scoala fiindca imi e cu adevarat dor de prietenii mei.

Vacanta voastra cum a fost?... Vara voastra cum a fost, de fapt?

Pupici amarui:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu